dinsdag 18 september 2012

Liebster Award

Deze award heb ik gekregen
van de meiden van blog Mingle-Mangle crochet.

Echt super leuk en stiekem ben ik er wel een beetje trots op!


Ik ga alleen geen 11 bloggers nomineren
omdat ik heel moeilijk kan kiezen uit al die leuke, gezellige en inspirerende blogs die ik volg.
Iedereen maakt mooie dingen en vertelt daarover op z`n eigen manier 
en daar wil ik geen keuze uit maken.
Ik vind dat iedereen een award verdiend!

Wel wil ik de vragen van de meisjes beantwoorden.

1. Heb je huisdieren? Zo ja, hoeveel en wat zijn de namen?
Mijn dochter heeft een hamster en ik ben stapel gek op katten. We hebben er helaas geen een want mijn man is jammer genoeg geen katten liefhebber.
2. Wat vind je het leukste aan bloggen?
De reacties die je krijgt van je volgers, dat vind ik zo leuk!
3. Heb je een verzameling? Zo ja, wat verzamel je dan?
Nou ik denk dat ik bolletjes katoen spaar, daar heb ik er wel erg veel van!
4. Wat voor soort muziek vind je leuk?
Van nederlandstalig tot Cold Play en alles wat daar tussen zit.
5. wat is je lievelings fruit?
Peren en aardbeien vind ik erg lekker.
6. Wat vind je de leukste kleur om mee te haken?
Het liefst haak ik met felle kleurtjes, dus ik zou zeggen: fuchia roze.
7. Stippen of strepen?
STIPPEN!!
8. Haak je liever poppetjes of beestjes?
Beestjes natuurlijk :-)
9. Wat is je favoriete seizoen?
De lente, heerlijk!
10. Haak je voor jezelf of voor anderen?
Meestal haak ik voor anderen maar de granny-square deken (die bijna af is) wordt voor mezelf.
11. Wat vind je leuker geven of krijgen?
Geven vind ik het leukste wat er is en dat doe ik daarom heel graag.

Bedankt meiden van Mingle-Mangle crochet!!


Herriet

2 opmerkingen:

  1. leuk om dingen over je te lezen. en bedankt dat je de vragen wou beantwoorden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor met je award, het voelt altijd goed gewaardeerd te worden ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ik lees het met plezier!

Liefs Herriët